tisdag, januari 18, 2011

När man fastnar i det som varit och drömmer för mycket framåt...

Klicka på länken: Bläckhornet: Nystart och utlottning! Det är en vacker väggljusstake i metall för värmeljus, som hon lottar ut. Kommentera och prova vinn!

Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag!

Det här är en påminnelse som iallafall jag behöver tänka på nu och just idag! Väldigt bra ord att bära med sig i sitt hjärta, och öva sina tankebanor att vända tillbaka till nuet, när det fladdrar vidare.

2 kommentarer:

  1. Hejsvejs!
    Vad kul att du har en blogg. Det ska bli intressant att följa dej och dina trädgårdsarbeten framöver. Jag hoppas att allt är bra med dej, det var ju himla längesedan vi sågs....nu tänker du säkert: vem i hela världen är det här??
    Det är ju bara susanne, städtanten från hedbergska!! Ha det gott och titta gärna in i min blogg när du har tid.

    SvaraRadera
  2. Ska jag absolut göra, titta in på din blogg alltså. Kul att du tittar in hos mig! Väntar in våren allt vad jag kan.

    SvaraRadera